The one and only girl in the world- Chapter 12

Två timmar sitter jag och tjurar med värk i rumpan. jag har inte sett Cher, han har lämnat mig i detta stinkande rum, snällt! och hur ska jag få 20 000 dollar till imorgon? Mamma och pappa kan inte fixa det så fort, men kanske kan...

Nej, jag kan inte liksom be om 20 000 dollar, vad skulle man vara för person då?
- Du, har du tänkt på att hon kanske behöver ammas! säger jag till Andreas när han kommer ner.
- Det har jag redan fixat, svarar han.
- Har du ett sätt att fixa pengar? frågar han sedan.
Han är min enda chans tänker jag och har bara lust att gå genom golvet. Om jag inte lyckas rymma. Det är något jag har suttit och funderat på ett tag också. Jag reser mig upp och rusar mott dörren. Andreas kastar sig mot mig, griper tag i mig och viskar i mitt öra.
- Försök du bara, baby.
Hans äckliga röst gör mig illamående.
- Okej, jag har nog ett sätt att få fram pengarna, en fårga bara jag undrar vad du ska ha dom till? Säger jag frågande och surt.
- Bra, jag ska ha dom till mg och Misha, vi ska ut och resa, svarar han och ler för sig själv.
- Ge mig en telefon så ringer jag efter pengarna.
Han ger mig en telefon och jag slår numret som jag har inpräntat i hjärnan.
- Hallå, Emeliy vad är det? Frågar Justin oroligt.
Justin's Perspektiv

Jag sitter i bilen påväg till studion när Emeliy ringer. Jag svarar.
- Justin, jag behöver hjälp med en sak, jag hatar mig själv för att jag frågar detta! Vi har inte kännt varandra så länge, men du är nog den enda som kan hjälpa mig. jag lovar att betala tillbaka!
Hon låter helt hysterisk, själv förstår jag ingenting.
- Va, vad är det du behöver? Jag hjälper till med vad som helst!
- Jo, det är så att jag behöver 20 000 dollar... Hon nästan viskar det sista.
Vad, vad behöver hon 20 000 dollar till?
- Va, till vad?
jag hör mumlande röster i bakgrunden och sedan andas hon in och säger:
- Jag kan inte säga det, men det hjälper Cher.
- Okej, om det hjäpler henne så, men när ska du ha dom?
Hon berättar allt jag behöver veta och jag lovar att ge henne dom imorgon, utanför hennes hus.
Emeliy's Perspektiv

- kan jag gå nu? frågar jag Andreas irriterat.
- Ja, men du du håller käften om det här! Du kommer dessutom inte får Cher förens jag får pengarna!
Jag känner hur mina axlar sjunker ihop.
- Andreas, snälla! Det är mitt barn, jag verkligen... snälla!
Jag börjar gråta och han bara muttrar.
- Du ska få henne så fort jag får pengarna. Men gå nu!
Jga får gå hela vägen hem, det tar dryga 40 minuter. jag har gråtit hela vägen och folka har stirrat efter mig.
- Hallå, gumman, är det du? Frågar mamma när jag kommer hem.
- Mmm! svarar jag och går upp på mitt rum, hon kommer efter.
- Du, vi har inget nytt om Cher, jag är ledsen, säger hon och jag sätter mig i sängen, hon kommer efter.
- Nej, inte jag heller, ljuger jag.
- Mne vi kommer hitta henne, ska du se! säger hon och går iväg.

Kort, kort och återigen kort iknow. Sorry att det tog så lång tid :( Inget collage... Inga ideer....
Btw: Edvin är bäst, lalalalala! och kommentera! :DD
Puss & Kram Ellen :) <3

Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Vill du bli DAGEN BLOGG hos mig? Då får du synas för 4500 läsare en hel dag, skulle vara super kul om du ville vara med



PUUSS<3

2012-01-17 @ 08:27:44
URL: http://nej.blogg.se/
Postat av: Hildaa

MERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMERMER!!!!!!

Fattaru eller!?!?!?!?!?!?!

2012-01-17 @ 15:11:07
Postat av: Nikki

ÄNTLIGEN! :DDDD

2012-01-17 @ 19:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0