The one and only girl in the world- Chapter 13

- Mne vi kommer hitta henne, ska du se! säger hon och går iväg.

Ja, det vet jag...
När klockan är drygt elva på kvällen ringer jag Justin. Vi bestämmer att han ska komma hit. han ska sova över, det känns tryggare så.
- Hej Emeliy! Hur är det? frågar justin ororligt när jag öppnar dörren. Jag rycker på axlarna och kramar han. jag är nära gråten och får en klump i halsen. Jag lyckas "trycka" ner klumpen och ler.
Justin hälsar på mamma sedan går vi yupp till mig.
- Okej Emeliy, vad tusan ska du med 20 000 dollar?( det är drygt 42 000 svenska kronor)
Han ser på mig med en frågande men sträng blick. Jag tittar bort och biter mig i läppen.
- Snälla, du kan ebrätta allt för mig!
Ska jag berätta, han säger väll inget? Men Andreas sa... Men jag behöver någon att prata antar jag. Jag berättar allt ocg han lyssnar snällt och kramar mig sedan.
- Jag ska nog se till att du får 20 000 dollar, och du är inte skyldig mig något, viskar han snällt.
- Men... börjar jag men han bara schjyssar(?).
Justin är så snäll. Nog den snällaste personen i världen. Det börjar pirra i magen när jag tänker på honom. Han är snygg också...
Nej, säg inte att jag håller på att bli kär i Justin. För att tänka på annat frågar jag:
- justin, varför gör du inga konserter?
- Jo, jag är ledig några veckor nu, sen drar turnen igång.
- Okej, säger jag lite besviket. Det är ju klart att han kommer åka igen, vad tänkte jag på? Det hugger till i magen och jag är nära gråten igen. Jag menar jag har alrdig träffat någon som han, som jag sa ovanför. Jag fäller en tår och känner mig hur töntig som helst. Han torkar bort den.
- Gumman, vad är det? Han låter orolig och jag ler.
- Jo asså... du kommer lämna mig sen, jag har bara kännt dig ett tag. Men du betyder så himla mycket.
Jag började bara babbla på och han bara log.
- Du, jag vill inte lämna dig, men det är veckor dit. Tänk inte på det nu!
Sedan böjer han sig fram och... kysser mig! Jag kysser tillbaka och det känns helt underbart! Han har världens lenaste läppar och dom smakar... hmm, typ jordgubb eller något annat sött. Vi avslutar kysseno ch Jutsin ser blyg ut.
- f...förlåt, stammar han.
- Det gör inget, jag gillade det! Svarar jag.
- jg med! Han viskar det sen kysser jag honom. Jag vet att det inte är sällt, men jag kan inte låta bli! jag jämför Justin med Andreas och kommer fram till att Justin är en mycket bättre kyssare. Och jag borde väl inte kyssa någon när jag och Andreas precis gjort slut? Men det skiter jag faktiskt i!
DÅLIG och mittimellan inlägg, men aja här har ni ett til :D
Jag vill ha kommentarer!
Puss & Kram Ellen :)

Kommentarer
Postat av: paulineeee <3

Asssssså , en sak jag stör mej på är att du skriver att inläggen är dåliga , MEN DET ÄR DOM INTE SÅ SLUTA !!!!!! Får psykdamp , dom är faktiskt asabra !!! så tyst !

Kraaaaam <3

2012-01-17 @ 22:13:28
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe, gå in och kika och se om de blev du!?



Blev de inte du denna gång är de bara påt igen, nästa gång kanske de är DIN tur!



PUUSS <3

2012-01-18 @ 08:59:05
URL: http://nej.blogg.se/
Postat av: Hildaa

SKRIV MER!!!!! alla älskar det du skriver!!!

2012-01-18 @ 17:01:53
Postat av: mee

UPPDATERA...!!!!!!!!!!!!!

2012-01-20 @ 14:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0