Woops, det tog tid men nu börjar vi! :D

HEEJ!
Okej, det tog några dagar, typ! :D
haha, men här får ni lite fakta om denna nya lilla donna denna novell ska handla!
Novellen kommer heta "Look After You" ! 
Och ja, jag ska försöka blogga så mycket jag kan, nu när det är sommarlov! Om jag är hemma blir det nog en del, men om jag åker bort...
Ja, ni fattar!

"Look After You"
Ja, det är tydligen denna novell ska heta, som handlar om mig!
Jag heter Rose-Marie, men kallas jättegärna för Rose! Jag är 18 år fyllda den 22 maj! Bor i utkanten av norra London, och älskar att dra runt på oxford street!
Min jättensälla lillebror heter Peter (läs: Riktig aplort!)
Min mamma heter Mariah, och min pappa heter James. Dom är ihop och lyckligt gifta, lalala!
Ja, det var min familj, Jackson. Och nej, jag är inte släkt med Michael Jackson!

Jag har långt, brunt, lockigt hår. Bruna ögon, lagom fyllig mun och en rak och fin form på näsan!
Jag ser ungefär ut såhär:

Nu vet ni lite om tjejen, och ja, bilden är tagen från weheartit.com! Kommer försöka göra en del collage, också! :D
xxEllen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0